ANKARA- Eryaman Kooperatifler Birliği Ortaokulu - Dilek Yıldırım





                                  AUTHENTİC CODİNG PROJESİ-DİLEK YILDIRIM SAYFASI

                                                     Dilek Yıldırım- Tuba Sakarya Bez- Aynur Arda-
                                                                   Projemizi tasarlarken...




TAKIMIMI OLUŞTURDUM...
6 kişilik öğrenci ekibimle takımımızı oluşturduk ve avatarlarımızla kendimizi resmettik.




                                                    KARVİZİTLERİMİZİ HAZIRLADIK...

Proje öğrencilerim kendilerine ait 4 belirgin özellikleri ile kartvizitlerini oluşturdular


                                                 

                                     ÖĞRENCİLERİMLE İLK TOPLANTIMIZI GERÇEKLEŞTİRDİM.                                                COGGLE PROGRAMINDA HAZIRLADIĞIMIZ ZİHİN HARİTAMIZ





ÖĞRENCİLERİMİN TASARLADIĞI   PROJE LOGOLARIMIZ HAZIR.....
   






 

SIRA AFİŞLERİ HAZIRLAMADA...






ÖĞRENCİLERİMİN HAZIRLADIĞI AFİŞLER TRİCİDER UYGULAMASI ÜZERİNDEN OYLANDI VE SONUÇLAR ÇOK GÜZEL...  BERANIN YAPMIŞ OLDUĞU AFİŞ, PROJEMİZİN AFİŞİ SEÇİLDİ....TEBRİKLER BERA ....



05.02.2021 BİLİMDE KADINLAR VE KIZ ÇOCUKLARI GÜNÜ ETKİNLİĞİ PLANLAMA TOPLANTIMIZ
AYNUR ARDA-DİLEK YILDIRIM-TUBA SAKARYA BEZ

 05.02.2021 tarihinde danışman öğretmenler Dilek Yıldırım, Aynur Arda, Tuba Sakarya Bez ile yapılan toplantıda günün önemi hakkında konuşuldu. Uluslararası Bilimde Kadınlar ve Kız Çocukları  Günü çalışmaları için Whatsapp grubu kuruldu. 



                 Yapılan çalışmalar ve röportajlar dergi haline getirildi  ve thinkling web aracı sergilendi.

9 ŞUBAT E-GÜVENLİK GÜNÜ SEMİNERİ YAPTIK VE WEBİNARLARA KATILDIK...


Seminer sonunda velilerimiz katılım belgelerini aldılar ...



OKUL GÜVENLİ İNTERNET PANOMUZU AYNUR ARDA, DİLEK YILDIRIM VE TUBA SAKARYA BEZ'İN PROJE ÖĞRENCİLERİ İLE BERABER OLUŞTURDUK.



ALGORİTMA ETKİNLERİMİZİ HEYECANLA HAZIRLADIK....



























Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AUTHENTIC CODING ORTAK ÇALIŞMALAR (Lütfen Tıklayınız)